Öncelikle bu hat daha tamamlanmadı. Toplam 350 km uzunluğundaki hattın sadece Sırbistan tarafındaki 75 kmlik kısmı hizmete girdi (Belgrad-Novi Sad), o da zaten 2 sene önceydi. Sırbistan tarafının bu sene sonunda Macaristan tarafının ise 2025 yılında tamamlanması planlanıyor.
Belgrad'da tipki Sirkeci gibi sehir merkezinde tarihi bir ana gar binasi vardi, onu da sanirim tamamen devre disi biraktilar. Google Maps'te ray hatlari sökülmüs duruyor. Tito'nun kemikleri sizliyordur.
Hayır Kırmızı hat kuşağı, Mavi hat ise yolu (tam tersi olmasi gerekiyor gibi geliyor ama bu şekilde isimlendiriliyor) temsil ediyor. Kirmizi hat projenin kara ayağıyken mavi hat projenin deniz ayağı. Yani iki güzergah da proje kapsamında.
Bazı ülkeler bu kuşağa girmek istememiş olabilir. Ki illa Rusya'ya dönecek diye bir şey yok her yerde tren hatları var Avrupa'da, herhangi bi yere gidebilir balkanlardan sonra 👍
Öncelikle bu hat daha tamamlanmadı. Toplam 350 km uzunluğundaki hattın sadece Sırbistan tarafındaki 75 kmlik kısmı hizmete girdi (Belgrad-Novi Sad), o da zaten 2 sene önceydi. Sırbistan tarafının bu sene sonunda Macaristan tarafının ise 2025 yılında tamamlanması planlanıyor.
Yanlış bilmiyorsam bu yol yük nakliyesi için planlanan bir yol.
Ağır yük trenlerinin yht hatlarından geçmesi yanlış olabilir.
Belgrad'da tipki Sirkeci gibi sehir merkezinde tarihi bir ana gar binasi vardi, onu da sanirim tamamen devre disi biraktilar. Google Maps'te ray hatlari sökülmüs duruyor. Tito'nun kemikleri sizliyordur.
Mavi hat: Şuan kullanılan güzergah,
🚩 Kırmızı: bir kuşak bir yol projesi