Bildiğiniz üzere U3 hattının sinyalizyon sistemi daha oturmamış. Marmaray Gebze ve Halkalı uzatması açıldığı zamanda aynı durum yaşanmıştı. Bu durumun yolcular açısından çok tehlikeli olduğunu düşünüyorum. Çorlu tren faciası hem bundan ötürü hem de zayıf dolgudan dolayı vatandaşlarımız kurban gitti. Biz yeni açılan metro hatlarında anons sisteminden şikayet ediyoruz fakat sinyalizasyon sistemi oturmadan açılması daha tehlikeli bir durum. Tabi şu an Marmaray sinyalizasyon sistemi oturmuş durumda fakat ilk açıldığı dönem güvenlik önlemleri çok düşüktü. Gönderdiğim link üzerinden detaylı inceleyebilirsiniz.
top of page
Üye Sayımız 1500 Sınırını Geçti!
Gelişmeleri Okumak İçin Tıklayınız...
1/3
bottom of page
Çok güzel bir tespit sayın forumdaş..
Başından beri söleyip duruyoruz;
Marmaray açıldığında buranın dünyada ilk kez 2 farklı sinyalizasyon sistemiyle çalışacağı beyan edilmiş,3 hat üzerinden vızır vızır trenler gidip gelecek denmişti!!!
Bırakın vızırı biz belkide dünyada ilk böyle bir sistemle duran ve duracak trenleri çarpıştırmayı beceriyoruz...
Bir atasözümüz vardır;alet işler el övünür..açıklaması;
''İnsan ne kadar usta olsa da, gerekli araçlar olmadıkça kusursuz iş yapamaz.''der TDK..
Ama bizde tam tersi oluyor maalesef..