Eskiden bitişik falan değildi, gayet uzaklık vardı ki hala bazı istasyonlarda eski uzaklık duruyor. Örneğin Yenikapı istasyonundaki açıklık çok fazla. 2 sene şu hattın düzenlenmesi sürdü, bu kadar basit ve aynı zamanda hayati bir şey nasıl becerilemez ben onu anlamıyorum. Cerrahpaşa istasyonu yeni olduğu için peron ve tren arasındaki boşluk harika. Ayrıca zemin parke taşları da bence kötü, bugünkü yağmurda inanılmaz kaydırma yapıyor. Marmaray'daki pürüzlü zemin çok daha iyi buradakinden. Asla kaydırma yapmıyor, suyu tutuyor. Burası jilet gibi kayıyor.
Hattı bugün deneme şansımız oldu. Peron ile tren arasında ciddi boşluk var. Bu da ciddi anlamda güvenlik sorunu demek. Açmak için açılmış. Projenin revize edileceği gün gibi ortada. İstasyonlar iki yönlü hazırlanmış çünkü.
Bizim milletteki algı Londra gibi boşluklara dikkat edin yazısı,farklı bir sistem yapabilirlerdi .Baştan savma iş yapıldı ,hazır olan yerin üzerine revize edilen bir sistem var halbuki.Eskiden yapisikti ben hatırlıyorum.Nasil becerdiler onu da bilmiyorum
Platformlar çünkü sipariş edilmesi planlanan, dizaynları yayınlanan ve sonrasında neden bilinmeyen bir sebepten sipariş edilmeyen tramvaya daha uygun inşa edildi yenileme sürecinde.
Eskiden bitişik falan değildi, gayet uzaklık vardı ki hala bazı istasyonlarda eski uzaklık duruyor. Örneğin Yenikapı istasyonundaki açıklık çok fazla. 2 sene şu hattın düzenlenmesi sürdü, bu kadar basit ve aynı zamanda hayati bir şey nasıl becerilemez ben onu anlamıyorum. Cerrahpaşa istasyonu yeni olduğu için peron ve tren arasındaki boşluk harika. Ayrıca zemin parke taşları da bence kötü, bugünkü yağmurda inanılmaz kaydırma yapıyor. Marmaray'daki pürüzlü zemin çok daha iyi buradakinden. Asla kaydırma yapmıyor, suyu tutuyor. Burası jilet gibi kayıyor.
Hattı bugün deneme şansımız oldu. Peron ile tren arasında ciddi boşluk var. Bu da ciddi anlamda güvenlik sorunu demek. Açmak için açılmış. Projenin revize edileceği gün gibi ortada. İstasyonlar iki yönlü hazırlanmış çünkü.