İstasyonlar hala çok kirli. M3 ve M9 hatları elden geçirilmeli. Kurumuş beton kalıntıları, kırık fayanslar, kaplamalar, su sızıntıları, yerlerde pas lekeleri, tozlar ile rezalet bir halde şu an. Şimdi burayı yapan firma gururla ben burayı yaptım mı diyecek?
İki hattı yapan firma aynı firma ve inanılmaz cazip bir teklif yapılmadıkça bu firmayla belediye ve bakanlık iş yapmaz gibi. Teslim süresi özellikle m3 hattında baya gecikti ve davalık oldular. Gururla sunulacak bir tablo yok yani.
Ben böyle detaylara takılmıyorum. Önemli olan hattın kullanıma açık olmasıdır. Bu tür şeyler zamanla halledilir. Malum UAB seçim için aceleyle açtı maalesef ki böyle durumlarla karşılaşıyoruz. Dediğim gibi birkaç ay içerisinde bu sorunlar giderilir. Bence en büyük problem araçların yetersiz olmasıdır. Kayaşehir uzatması için ayrı Bakırköy uzatması için ayrı araç alımları yapılmalıydı UAB tarafından fakat topu ibb'ye atıyorlar. İBB de M9 için ayrı araç alımı yapmalıydı.
İstasyonlar hala çok kirli. M3 ve M9 hatları elden geçirilmeli. Kurumuş beton kalıntıları, kırık fayanslar, kaplamalar, su sızıntıları, yerlerde pas lekeleri, tozlar ile rezalet bir halde şu an. Şimdi burayı yapan firma gururla ben burayı yaptım mı diyecek?
Ben böyle detaylara takılmıyorum. Önemli olan hattın kullanıma açık olmasıdır. Bu tür şeyler zamanla halledilir. Malum UAB seçim için aceleyle açtı maalesef ki böyle durumlarla karşılaşıyoruz. Dediğim gibi birkaç ay içerisinde bu sorunlar giderilir. Bence en büyük problem araçların yetersiz olmasıdır. Kayaşehir uzatması için ayrı Bakırköy uzatması için ayrı araç alımları yapılmalıydı UAB tarafından fakat topu ibb'ye atıyorlar. İBB de M9 için ayrı araç alımı yapmalıydı.