İhaleyi itirazlar olmazsa 1 aya kadar ihaleyi alan firma ile sözleşme imzalanır sonrası 15 içinde yer teslimi yapılır 2 ay şantiye kurulumu 4 ay tbm tedariki yani aktif olarak yazın ortasına kadar çalışan göremicez
İhale sonuçlanmadı hocam, sadece teklifler alındı. 8-10 güne açıklanır inşallah. Sonrada imzalar atılıp kaldığı yerden inşaat başlar. (Tbm'ler indirilecek)
Firma ile sıkıntı çıkıp sözleşme iptal edilince Tünel kazma makinesi(tbm) sürecinde kalmıştı inşaat, ordan devam edicek makineler indirilip kazıya kaldığı yerden devam 👍
Yeni araçlar yetişirse, vagonların körükle birbirine bağlanması ve koltukların diğer metrolardaki gibi dizayn edilmesiyle bile aracın boyu uzamadan kapasite artar. Buna ek olarak sık işletme ve biraz daha uzun araçlarla kapasite epey artar. Yine de doğu batı aksındaki metroların en az 6-8 vagonlu tasarlanmış olması şart. Bu metrolar her iki yakada tem ve e5 otoyollarına alternatif rotalar ve İstanbul'un asıl ağır yüklerini taşıyorlar. Otogarın taşınması gündeme geldiğinde M1A ve M1B otogar istasyonunda ayrılacak şekilde ortak ray işletmesi ortadan kaldırılmalı. Güneyden gelen kol kuzeye uzatılmalı
Otogar kaldırılırsa absürt yoğunlukta azalır iyi olur 👍 m1a otogardan Şişli'ye uzasa çok hoş olurdu. İnşallah M1a ve m1b kesinlikle birbirinden ayrılır, şuan sinyalizasyon sıkıntısı çıkıyor
M1 metrosu 4 vagonlu olarak hizmet vermekte çoğu durağında 5 vagonlu olabilmesi için çalışmalar yapıldı Fatih’te bi kaç durak kaldı yapılamayan m1b uzatması ile birlikte 5 li vagona geçilmesi bekleniyor tabi bu hatta yeni metro alımı daha mantıklı olur bu oturma düzeni ayakta yolcu kapasitesini kısıtlıyor aynı zamanda vagonlar arasında geçiş olmaması bazı vagonlarda aşırı yığılma yapıyor bu sebeplerden ötürü bu metro hattını kullanmamak için sürekli başka alternatif yollar arıyorum
Gerçekten bu ihale ne durumda? Değerlendirme neden bitmiyor? Aranızda Beyaz Masa'ya soran veya başka türlü bilgi edinen oldu mu?
İnşallah bir itiraz olmaz ve ihale bir an önce sonuçlanır.
Hayırlı olmasını dilerim
inşaata çalışan biriyim bizde süreci takip ediyoruz
İhaleyi itirazlar olmazsa 1 aya kadar ihaleyi alan firma ile sözleşme imzalanır sonrası 15 içinde yer teslimi yapılır 2 ay şantiye kurulumu 4 ay tbm tedariki yani aktif olarak yazın ortasına kadar çalışan göremicez
İhale sonuçlanmadı hocam, sadece teklifler alındı. 8-10 güne açıklanır inşallah. Sonrada imzalar atılıp kaldığı yerden inşaat başlar. (Tbm'ler indirilecek)
Yeni araçlar yetişirse, vagonların körükle birbirine bağlanması ve koltukların diğer metrolardaki gibi dizayn edilmesiyle bile aracın boyu uzamadan kapasite artar. Buna ek olarak sık işletme ve biraz daha uzun araçlarla kapasite epey artar. Yine de doğu batı aksındaki metroların en az 6-8 vagonlu tasarlanmış olması şart. Bu metrolar her iki yakada tem ve e5 otoyollarına alternatif rotalar ve İstanbul'un asıl ağır yüklerini taşıyorlar. Otogarın taşınması gündeme geldiğinde M1A ve M1B otogar istasyonunda ayrılacak şekilde ortak ray işletmesi ortadan kaldırılmalı. Güneyden gelen kol kuzeye uzatılmalı
m1b 5 vagonlu derken neyden bahsediyorsunuz?
Hayırlı olsun.Bu arada Dido deyince aklıma meşhur çikolata markası gelir.Var mı hala.?.😀