Buraya yazalım.Az önce Tütüncü Mehmet Efendinin bir girişinde hafriyatlar toplanmış.Yavaştan giriş çıkış tüneli açılmaya başlanmış.Düzleşmiş.Marmaraya bağlanacak yürüyürek bağlanacak bölümdede betonlar indiriliyordu vinçlerle.İlk defa açık gördüm.İşim vardı maksatla baktık.Güvenliğe sordum giriş abi dedi.
İlk resmi merdiven yolcu girişinin kabasının çıktığı hatta merdivenlerinin başkan test etkisiylede Ataşehir istasyonu oldu.Diğer istasyonlarda durumu bilmiyorum.Tek Çarşıdan giriş inşaatı fotosu vardı.
Ancak çoğu istasyonda giriş tünelleri kazılmış.Burası geri az.Zemin kaya sanırım.
Buraya yazalım.Az önce Tütüncü Mehmet Efendinin bir girişinde hafriyatlar toplanmış.Yavaştan giriş çıkış tüneli açılmaya başlanmış.Düzleşmiş.Marmaraya bağlanacak yürüyürek bağlanacak bölümdede betonlar indiriliyordu vinçlerle.İlk defa açık gördüm.İşim vardı maksatla baktık.Güvenliğe sordum giriş abi dedi.
Ancak çekilen fotolarda görünmüyor Şubat.
İlk resmi merdiven yolcu girişinin kabasının çıktığı hatta merdivenlerinin başkan test etkisiylede Ataşehir istasyonu oldu.Diğer istasyonlarda durumu bilmiyorum.Tek Çarşıdan giriş inşaatı fotosu vardı.
Aslında test sürüşleri resmi ilk ray kaynağının yapıldığı Site istasyonunda kapsayabilirdi.
O uzun videoda heyetin indiği yerlerin yanlarındaki boşluklar yürüyen merdiven olacak değil mi?.
Paks sisteminden vazgeçildi sanırım.
Çok güzel fotoğraflar.Bu arada bu Cer sistemi tüm istasyonlara mı montajlanacak yoksa sadece Behiç Erkie mi.?.Bilen varsa yanıtlarsa bilgileniriz.
Yanlış m12 metro hatti trenleri m8 gelmektedir
Yanlış başlığa konulmuş.