Kaynarca yönüne iki etaptan da makas bulunmaması sebebiyle ve Tavşantepe etabının, M4A-M4B makas ayrımına biraz mesafesi olmasından ötürü, lakin M4A - M10 hatlarını ayıran makas yapısı Fevzi çakmak istasyonuna bitişik olduğu için, Fevzi Çakmak - Kaynarca mekik işletmesi daha mantıklı duruyor bence. 5 dakikada bir olan M4 seferlerinin arasına 1 er dakikalık sıkışma ile bu mekik işletme sağlanabilir.
Ama bununla uğraşmaktansa İBB direkt olarak bütün hattı aynı anda açmak istiyor, eğer Pendik istasyonunda işleri hızlandırabilirlerse bu daha mantıklı olacaktır.
Bence en iyisi ilk etabı Tavşantepe Kaynarca arası direk açılmalı tıpkı m9 mimar Sinan istasyon gibi işletilmelidir