izban kesinlikle zeytindağa kadar gitmeli oradanda yeni çandarlı limanına hat devam etmeli. yük ve yolcu taşımacılığına yönelik doğru bir hamle olur. izban zeytindağdan başlamalı şakran ve aliağa organize sanayinde durak ihtiyacı mahakkak olacaktır. zaten mevcutta bergama kınık dikili çandarlı otobüslerle aliağaya geliyor onlarında yolu epeyce kısalacaktır. varsın şimdilik bergamaya kadar gitmesin limandan kaynaklı zeytindağ bile iyi bir mesafedir. belkide şimdilik daha iktisadi bir yatırım olarak bakılabilir.
Istanbul disindaki sehirlerin metro veya rayli sistem insaa edebileceklerini pek dusunmuyorum kurumsal tecrubeleri genelde olmuyor ve projelerde para bitince devlete devrediyorlar.Izban da o durum.Izmir kocaman bir il birsuru kasabalar var ve kendine bakamiyor.Istanbulun avantaji avcilar tarafindaki metro yine hala istanbul sehrinin icinde yani eninde sonunda yapiliyor.
izban kesinlikle zeytindağa kadar gitmeli oradanda yeni çandarlı limanına hat devam etmeli. yük ve yolcu taşımacılığına yönelik doğru bir hamle olur. izban zeytindağdan başlamalı şakran ve aliağa organize sanayinde durak ihtiyacı mahakkak olacaktır. zaten mevcutta bergama kınık dikili çandarlı otobüslerle aliağaya geliyor onlarında yolu epeyce kısalacaktır. varsın şimdilik bergamaya kadar gitmesin limandan kaynaklı zeytindağ bile iyi bir mesafedir. belkide şimdilik daha iktisadi bir yatırım olarak bakılabilir.
uab logosu eski, afiş 2019 öncesinden kalma
O iş rafa kalktı diye biliyorum şuan lale ve katip çelebi istasyonları yapılıyor
uzatmaya ayrilan butce galiba 5bin tl civari sembolik bir rakamdi bergama uzatmasi icin aktif bir faaliyet var mi bulamadim