Çok rahat yokuş tırmanabileceğini öngörüyorum. Metrobüs sorununu çözerse bu lastik tekerlekli tramvay çözer. Şarj durumu kafamı karıştırıyor ama. Sunduğu menzil 80 kilometre olsa da efektif menzil ancak 60 kilometre olur bu da sadece bir sefer atabilmesi anlamına geliyor.
Ortalama 200-250 tane alınıp 5 dakikalık sefer sıklığında işletilmesinin gerekli olduğunu düşünüyorum.
Eleştireceğim tek bir şey var tasarım dili bana mı hitap etmedi bilmiyorum ama hiç hoşuma gitmedi. Alstom tarzı bir tasarım anlayışı ile (Katarda kullanılan tramvaylar) tasarlansa belki daha çok göze hitap edebilir. Ama toplu ulaşım sistemlerinde belki de tasarım eleştirilecek en son şeydir.
Ve bu lastik tekerlekli tramvayın kullanımı metrobüsün artık düz yönde de işleyebileceği anlamına geliyor.
aslında aps tarzında zemin seviyesi enerji hattından güç verilebilirse, köprü fazla sorun çıkarmadan bu araçlar metrobüs sorununu çözebilir gibi duruyor ama kesinlikle tamamen bataryalı olmamalı.
CRRT firması tarafından üretilen ART modeli
Çok rahat yokuş tırmanabileceğini öngörüyorum. Metrobüs sorununu çözerse bu lastik tekerlekli tramvay çözer. Şarj durumu kafamı karıştırıyor ama. Sunduğu menzil 80 kilometre olsa da efektif menzil ancak 60 kilometre olur bu da sadece bir sefer atabilmesi anlamına geliyor.
Ortalama 200-250 tane alınıp 5 dakikalık sefer sıklığında işletilmesinin gerekli olduğunu düşünüyorum.
Eleştireceğim tek bir şey var tasarım dili bana mı hitap etmedi bilmiyorum ama hiç hoşuma gitmedi. Alstom tarzı bir tasarım anlayışı ile (Katarda kullanılan tramvaylar) tasarlansa belki daha çok göze hitap edebilir. Ama toplu ulaşım sistemlerinde belki de tasarım eleştirilecek en son şeydir.
Ve bu lastik tekerlekli tramvayın kullanımı metrobüsün artık düz yönde de işleyebileceği anlamına geliyor.
1 metrobüsün 2 katı kişi taşıması güzel ama bakalım yokuşları tırmanıyor mu rahat😶
Temel özellikleri
ART34 Elektrik Enerjisi Tabanlıdır
Yolcu Taşıma Kapasitesi: 417 kişi
Aracın Toplam Motor Gücü: 660kW
%13 Eğime Tırmanma Kapasitesi
Çift Yönlü Sürüş İmkanı
Sanal Halat İmkanı
Esnek ve Rahat Otomatik Sürüş İmkanı
Yakıt Tasarrufu
CO2 Emisyonu
Modüler Ek Batarya Kullanma İmkanı
20 dk. Şarj Süresi
Vagon Sayısını Arttırma İmkanı