Bakan Uraloğlu, 29 Ocak 2024 tarihinde hizmete açılan Gayrettepe- Kağıthane Metro’sunun bir buçuk aydan biraz daha uzun bir sürede 278 bin 127 yolcu taşıdığını belirtti.
26 Şubat 2024 tarihinde açılan Sirkeci- Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı’nın ise bir aydan kısa sürede 260 bin 408 yolcu tarafından kullanıldığını bildirdi.
Uraloğlu “10 Mart 2024 tarihinde hizmete açtığımız Bakırköy- Kirazlı Metro Hattı ise sadece 9 günde 359 bin 226 yolcu tarafından kullanıldı.
Geçtiğimiz günlerde hizmete verdiğimiz Arnavutköy- Havalimanı Metro Hattı ise birkaç günde 6 bin yolcu tarafından kullanıldı.
İstanbul’da bu yıl 4 ayrı hattı hizmete aldık ve bu hatlarımız sadece birkaç haftada toplamda 900 binin üzerinde vatandaşımız tarafından kullanıldı” diye konuştu.
Minyatür süs hat gibi açılan Fatih'teki tramvay denildiği doğruysa bir de neredeyse yarım saatte bir sefere geliyormuş. 30 dakikadaki bir kalkan tramvay için o rakam çok da kötü değil. M11 havaalanı hattıysa tam bir rezalet.
Gütmeyen.Klavye azizliği.
Ulaşım ağları.
M8-M12 hatları eswki belediye başkanları döneminde başladı.Yani şimdi beklenin altında taşıyor diye kapanmaz.Metro ağlarının trenlerin keyfini sürelim az.
Halk nulaşım ağları sistemleri kamu yararına olan kar amacı gitmeyen ulaşım tipleri.Yani M8 ilerde m12 beklenenin altında taşıyacak taşıma ihtimali olabilir diye kapatılmaz.
M11'e verilen dünyalarca paranın birazını M3'e araç almak için harcasaydınız o sayı 500.000 olurdu. Sırf sefer aralıkları uzun ve araçlar kalabalık diye binmeyenler, binemeyenler var.
Ben kullanmasamda sıkıntılı hat.Görülüyor.Araç alın pik denilen yoğun saatlerde balık istifleri tarzında görüntüler oluşmasın.