Amaç Taksimdeki kablo kirliliğini kaldırtmak. Yeni araçlar şarjlı olacaklarmış. Şu an hala test sürecinde eğer randıman alınırsa nostaljik tramvayımız tamamen kaldırılacak. Yeni tramvayımız ile birlikte sarkma mevzusu tamamen kalkacak. Açıkçası beni biraz üzdü az sarkmadık kapılarından…
Bu kablo kirliliği neymiş arkadaş. Bazı şeyler "kirli" olunca kimlik kazanır. İBB'nin şarjlı araçlara bu kadar fazla yönelmesini kesinlikle doğru bulmuyorum.
Bunlar tahminimce benim çocukluğumda bindiğim eski araçların gerek dış gerekse teknik olarak restore edilmiş halidir..kesin bir bilgim yok eskisine uygun yeniden üretilmiş olabilirler İett sitesine bakabiliriz..
İBB'nin bu hatları nostaljik hattan kullanışlı hatlara çevirmesi gerekiyor. Özellikle moda tramvayının çok yolcusu var bazen insanlar binemiyor, o kadar kalabalık. Bu yüzden yeni araçların üretilmesi sevindirdi.
Siz istiklal caddesinde T1 ayarında bir tramvayın oranın kültürel dokusuna, insan sirkülasyonuna hiçbir olumsuz etkisi olmayacağını mı düşünüyorsunuz? Yanlış anlamayın ama hayret ederek okudum bu yorumu.
Zafer bey'e kesinlikle katılıyorum, bu tip hatlar nostaljik tramvaydan öteye çok geçmemeli, aynı rota üzerinde zaten metro var, neden modern tramvaya çevrilsin ki?
Amaç Taksimdeki kablo kirliliğini kaldırtmak. Yeni araçlar şarjlı olacaklarmış. Şu an hala test sürecinde eğer randıman alınırsa nostaljik tramvayımız tamamen kaldırılacak. Yeni tramvayımız ile birlikte sarkma mevzusu tamamen kalkacak. Açıkçası beni biraz üzdü az sarkmadık kapılarından…
Bunlar tahminimce benim çocukluğumda bindiğim eski araçların gerek dış gerekse teknik olarak restore edilmiş halidir..kesin bir bilgim yok eskisine uygun yeniden üretilmiş olabilirler İett sitesine bakabiliriz..
İBB'nin bu hatları nostaljik hattan kullanışlı hatlara çevirmesi gerekiyor. Özellikle moda tramvayının çok yolcusu var bazen insanlar binemiyor, o kadar kalabalık. Bu yüzden yeni araçların üretilmesi sevindirdi.
Bu araçlar nerede üretiliyor?