Tasarladığım Halkalı-Konut Birlik-Yarımburgaz-Tahtakale-Ispartakule-Bahçeşehir-Ömerli-Yeşilbayır Banliyö Hattı Halkalı İstasyonundan M1,M11,Marmaray ve Hızray'a,Ispartakule istasyonundan M7 metrosuna aktarma yapılabilecek.Günümüzde yapılırsa hat tek şeritli raylı sisteme sahip olduğundan gidiş-deliş şeklinde sefer yapılabilir ama gelecekte ikinci rayın açılmasıyla 30 dakikada bir sefer yapılabilir.Bu raylı sistem Bahçeşehir bölgesindeki konutlaşmayı ve Ömerli,Yeşilbayır,Hadımköy bölgesindeki sanayiyi olumlu etkileyecektir.
top of page
bottom of page
Çatalca-Halkalı banliyö hattı inşa edilirse, Çatalca-Pendik ve Halkalı-Gebze işletmeleri olmalı.
Harika bir hat ama bence Çatalcaya kadar gitmeli ve Halkalı yerine daha kent merkezinden bir yerden kalkabilir
TCDD B2'yi Marmaray'a katsa, gün boyu, belki hattın kalanından daha düşük frekansta olsa da, hizmet sunsa çok güzel olur gerçekten.
Bahçeşehirden kuzey yerine batıya gitse nasıl olur? Tarlaların içinden geçmek yerine yerleşim yerine ulaşır.
Bu bölgeye en kısa sürede raylı sistem getirecek tek proje bu. Fakat maalesef ağırlıklı olarak orta-üst gelir grubunun yaşadığı bir yer olduğu halde şehrin en dezavantajı bölgesi. Ben açıkçası devletin elektrik, su, doğalgaz hizmetini getirmesine bile şaşırıyorum.