T-26 Doğançay ripaj-1 ve Gebze Köseköy bittiğinde 30 dk lık bir süre kısalması bekleniyor. Fakat asıl darboğaz Gebze İstanbul arası
Tek hatlı işletmedir.
Hat ilk yapıldığında dönemin bakanı 15 dk da bir İstanbul ankara seferi olacağı söylenmişti. Şuanda 12 Ankara 5 Konya 1 Eskişehir olmak üzere 18 sefer.ortalama saatte 1 sefer yapılıyor. Gebzeden söğütlüçeşmeye marmaray 26 istasyona uğradığı halde yht ile aynı sürede varıyor.
yht seferleri tek hatlı işletmede sayding hatlarında çok vakit kaybediyor.
bu arada hattın geometrisi kurp çaplarıda yht nin 70-80 km üzeri hız yapmasına uygun değil.
Gebze-halkalı arası yeni kuzey hattı (Sabiha Gökçen yss İstanbul Havalimanı geçişli )hat yapılmadan İstanbul çıkışlı seferlerin arttırılması ve hızlanması mümkün gözükmüyor.
T-26 Doğançay ripaj-1 ve Gebze Köseköy bittiğinde 30 dk lık bir süre kısalması bekleniyor. Fakat asıl darboğaz Gebze İstanbul arası
Tek hatlı işletmedir.
Hat ilk yapıldığında dönemin bakanı 15 dk da bir İstanbul ankara seferi olacağı söylenmişti. Şuanda 12 Ankara 5 Konya 1 Eskişehir olmak üzere 18 sefer.ortalama saatte 1 sefer yapılıyor. Gebzeden söğütlüçeşmeye marmaray 26 istasyona uğradığı halde yht ile aynı sürede varıyor.
yht seferleri tek hatlı işletmede sayding hatlarında çok vakit kaybediyor.
bu arada hattın geometrisi kurp çaplarıda yht nin 70-80 km üzeri hız yapmasına uygun değil.
Gebze-halkalı arası yeni kuzey hattı (Sabiha Gökçen yss İstanbul Havalimanı geçişli )hat yapılmadan İstanbul çıkışlı seferlerin arttırılması ve hızlanması mümkün gözükmüyor.