demis Hazine ve Maliye Bakani Mehmet Simsek. https://www.gazeteduvar.com.tr/mehmet-simsek-kotu-adam-olmaya-raziyim-zorlanacaksiniz-haber-1676513
top of page
1/0
İtfaiye Haftası Kutlu Olsun!
25-30 Eylül İtfaiye Haftası
Üye Sayımız 1500 Sınırını Geçti!
Gelişmeleri Okumak İçin Tıklayınız...
1/5
bottom of page
Mevcut Hat bu şekilde yenilenmediği için, Tuzla-Gebze'den YSS Köprüsü - İstanbul HL -Çatalca güzergâhı konuşulmaya başladı. Bu hat mutlaka yapılmalı. Buna kredi finansmanı bulunur diye düşünüyorum..
Şu anda İstanbul - Ankara arasında tüm hat boyunca Hızlı Tren çalışmıyor. Burada olması gereken, madem ki Haydapaşa - Gebze arasını komple yenilendi. Bu bölüm çift katlı, çelik konstrüksiyon olarak yapılabilirdi. 2 + 2 yada 3+2 şeklinde. Üst Kat YHT için kullanılırdı. İşte size gerçek çılgın proje... Mevcut durumda, Tren Söğütlüçeşme'den Gebze'ye 45 km, 60 dakikada ulaşabiliyor..
Doğançay Ripajı ne zaman tamamlanıyor? Pamukova - Sapanca arasında by-pass ne zaman açılıyor?
YHT Bostancı - Ankara gidiyoruz.. YHT Seti mükemmel ama hız?
09.50 Söğütlüçeşme
10.00 Bostancı
10.28 Pendik
10.55 Gebze >> 45 Km
11.35 İzmit >> 90 Km
12.00 Arifiye >> 135 Km
**** Osmaneli >> 200 Km
12.37 Bilecik ( Toplam >> 2 saat 33 dak.)
13.00 Bozüyük
13.10 Eskişehir
14.00 Polatlı
14.40 Ankara ( Toplam: 4 Saat 25 Dak.) >> 624 Km
İstanbul'da hareket edemiyor !! * Ankara - İstanbul yeni otoyol bence daha 5 sene bekleyebilir. * Ankara - İstanbul Süper hızlı tren bence daha 5 sene bekleyebilir. Buraya planlanan yatırımlar İstanbul'a yapılırsa dönüşü 50 sene yerine 20 sene olur. İstanbul'da metrolar için gelir garantili yap işlet projeleri yapmaları gerek. Yoksa 1.100km metroyu biz 2054 ancak görürüz. İstanbul'un o kadar sabredecek vakti yok
Otoyoldu, havaalanıydı böyle yatırımları yeterince yaptık, bir süre yeni yatırım olmayacak. Sadece altyapı yatırımı olarak organize sanayi bölgelerini limanlara bağlamak için planlanan demiryolu hatlarını yapacağız" demiş bakan bey, çok da güzel demiş bana sorarsanız. Yalnız, habere göre Bakan Şimşek pek de sevilen biri değil üst mertebelerce birazcık felaket tellallığı yapmış sanki ama kendilerinin de dediği gibi, bu gibi şeyler düzlüğe çıkmak için gerekli. Umarım ilerki yıllarda düzlüğe çıkmayı başarırız.
Büyükşehirler için Metro ve Tramway'a yatırım kesinlikle şart, otoyol veya hava limanına yatırım önceliği durduysa eğer, Mersin, Gaziantep ve Konya metrolarına yatırımı arttırsalar, (Kocaeli Metro'su yakında tamamlanacağı için listeye eklemedim) Adana Metro'yu adam etseler, diğer illerdeki çalışmaları engellemeseler, ben razı olurdum ama maalesef bu düşüncenin gerçekleşmesi imkansız gibi gözüküyor.
Bir zahmet demiryollarına yatırım yapın. 2024 yılındayız hala tren gitmeyen şehirlerimiz var.
Otoyol zaten istemezük. Havaalanı da yeterince var sayılır, bir tek İstanbul Havalimanı'na kapasite arttırımı lazım. Ama trenlere ve metrolara da laf atılırsa bizim kırmızı çizgimizdir.