Arada 3 hattan bağlantı varken böyle bir ringin herhangi bir yararını göremedim. Göztepe'de bitiş Göztepe sahil tarafının trenden biraz uzak kalması açısından düşünülmüş olabilir. Bostancı'nın önemi İDO'suz azalmış olsa da gene de pek çok deniz seferi yapılıyor buradan; Adalar'a belki de en önemli bağlantıyı sağlıyor.
Bu hatla ilgili bir görüşümü paylaşmak istiyorum;
Bu ve Göztepe hattı daha önceki İBB tarafından planlandı..
İDO İBB deyken oradan birçok deniz ulaşımı vardı..
Bostancı-Dudullu hattı buna binaen yapılmaya başlandı.
Ancak ido özelleşince bu deniz ulaşımının çoğu iptal oldu..
Dolasıyla bence bu hattın potansiyeli bayağı düştü..
Bu arada Göztepe _Ümraniye diye bir hattada başladı(Niye Göztepe den başltıldı pekde anlamış değilim)
Finanskent endeksli olabilir ..
Bilindiği gibi bu hatların yapımı sekteye uğrayıp durdu..
Yeni İBB bunları bitirmek için bir çabaya girdi..
Bunda sen yapamadın ben yaparım gibi siyasi bir çekişme neden oldu bence..
Halbuki yeni İBB bence bu projeleri böyle yapmazdı..
Ancak iş başa düştü deyip.devam dedi..
Halbuki; bu İDO olayını gözönüne alarak bu iki hattı birbirine bağlayarak gayet verimli bir ring hattı yapabilirdi bence..
Bostancı-Göztepe arası karadan 2 durak en fazla 2 km..!!!!
Daha da işlevsel bir hat olurdu..
Saygılr iyi bayramlar..