Bu hattin test sürüsleri daha baslamadi. Hadi diyelim hattin tümünde %82'ye ulasildi ama belli ki Cekmeköy- Samandira'da fiziksel ilerleme de %90'in üzerine cikmadi. Testlerin baslamasi icin raylar ve sinyalizasyon yeterli , %100'e gerek yok desek bilesürücüsüz hatlarda testler ve sertifikasyon 12 ay sürüyor. Yani en azindan M11'in Kagithane-Gayrettepe kisminda böyle oldugunu görüyoruz. Diyelim M11 Gayrettepe'de isler karisti, sinyalizasyon kodunu yazan gencler ortadan kayboldu, sertifikasyoncu parasini almadigi icin rest cekti, isler o yüzden haricten 5 ay uzadi. 7 ay diyelim bu sürenin normaline. M5'te bugün baslasalar teste Haziran ortasinda anca biter.Test yok, insaat tam degil ama secime kadar hizmete girer diyenlerin orani bizim ankette %79 cikmis. Ilginc. Atladigimiz bir sey mi var?
atladığın şey şu hattın tamamı %82, ilk etap bu oranın üstüne çıkmıştır zaten sinyalizasyon zaten hazır, m11 dediğin yepyeni hat bu uzatma hattı herşey hazır var 12 ay sürmez tabi ki
Bu hattin test sürüsleri daha baslamadi. Hadi diyelim hattin tümünde %82'ye ulasildi ama belli ki Cekmeköy- Samandira'da fiziksel ilerleme de %90'in üzerine cikmadi. Testlerin baslamasi icin raylar ve sinyalizasyon yeterli , %100'e gerek yok desek bile sürücüsüz hatlarda testler ve sertifikasyon 12 ay sürüyor. Yani en azindan M11'in Kagithane-Gayrettepe kisminda böyle oldugunu görüyoruz. Diyelim M11 Gayrettepe'de isler karisti, sinyalizasyon kodunu yazan gencler ortadan kayboldu, sertifikasyoncu parasini almadigi icin rest cekti, isler o yüzden haricten 5 ay uzadi. 7 ay diyelim bu sürenin normaline. M5'te bugün baslasalar teste Haziran ortasinda anca biter. Test yok, insaat tam degil ama secime kadar hizmete girer diyenlerin orani bizim ankette %79 cikmis. Ilginc. Atladigimiz bir sey mi var?
Bende anlamadım %82 kalmış mart'a 4 ay nasıl açılacak o bölüm ?