Ankara-Sivas Hızlı Tren projesinde kullanılan MAK3610 ray kaynatma lokomotifi Karaman-Ulukışla Hızlı Tren projesine gönderildi. Kaynak: Raykent Lojistik A.Ş. (Linkedln)
Bence çok mantıklı olacaktır çünkü İstanbul’da oturan biri kolaylıkla Konya,Mersin,Adana gibi şehirlere ulaşım sağlayabilcektir. Aynı zamanda aktarma yapıp Gaziantep’e de rahat bir şekilde ulaşılabilir. Ben de Adana’da sık bulunan biri olarak mantıklı buluyorum aynı zamanda Çukurova havaalanı da açılmak üzere
Bu proje şu an ne durumda acaba? Projenin bazı kesimlerinde tüneller bitmiş, raylar serilmiş ancak toplam ilerlemeyi anlamak bölgeyi bilmeyenler için çok zor oluyor.
Toplam proje uzunluğu 135 kilometre olan projenin tamamlanması ile Karaman-Ulukışla arasındaki 3 saat 40 dakika olan seyahat süresi 1 saat 35 dakikaya düşecek. Ayrıca projede 2 tünel, 44 alt ve üst geçit, 153 köprü ve menfez bulunacak. Altyapı ve üstyapı yapım çalışmaları devam eden projenin genelinde yüzde 66'dan fazla fiziki ilerleme sağlandı. Konya-Karaman arasındaki hızlı tren hattı, 8 Ocak 2022'de hizmete girmişti.
Çok teşekkür ederim ancak benim kastettiğim demiryolu güzergahındaki tünellerden kaçı bitti/bitmeye yakın, kaç km ray döşendiğiydi. Sanırım % olarak ilerlemeler değil de hep küçük gelişmeler yayınlanıyor internette. Hepimize iyi forumlar.
Ankara-Sivas Hızlı Tren projesinde kullanılan MAK3610 ray kaynatma lokomotifi Karaman-Ulukışla Hızlı Tren projesine gönderildi. Kaynak: Raykent Lojistik A.Ş. (Linkedln)
Karaman-Ulukışla hızlı tren projesi kapsamında T2 tünelinde çalışmalar devam ediyor.
Kaynak: Metin KAYA (Linkedin)😀
İlerde bu hat Mersin ya da Adana’ya kadar uzatılır mı sizce?
Kaynak: İlker KARABAY (Linkedin)
Tcdd Genel Müdürü Veysi Kurt Bey, Karaman Ulukışla Hızlı Tren Projesi Kapsamında yapılan Üstyapı çalışmalarını yerinde incelemiştir.
Kaynak: Onur ARI (Linkedin)
Hayırlı olsun.Bugünkü kazada vefat eden emekçiler olmuş çok acı.
Karaman-Ulukışla Hızlı Tren Projesi Kapsamında Üst Geçit Kalıp-Demir-Beton Dökümü.
Kaynak: Mehmet Ali DOĞRU (Linkedin)
Kaynak: İlker KARABAY (Linkedin)
Aksaray-Ulukışla-Yenice hattına neden başlanmadı acaba?
Karaman Ulukışla hızlı tren alın kaynak işleri devam ediyor...
Kaynak: Mahsun ÖZEN (Linkedin)
Karaman Ulukışla Hızlı Tren Projesi Kapsamında Km 103+175 Üst Geçit, Prekast Kirişlerin Yerlerine Konulması.
Kaynak: Mehmet Ali DOĞRU (Linkedin)
Karaman Ulukışla Hızlı Tren Projesi Kapsamında Su Durağı İstasyon Tevsiat Bölgesinde Peron İstinatlarının Temel Betonu Dökümü.
Kaynak: Mehmet Ali DOĞRU (Linkedin)
Ray döşenmesine şaşırdım ve sevindim. Maşallah diyelim.