Tasarım giderek iyileşiyor. Şaşı bakış gitmiş odaklanmış keskin görüş gelmiş. Karartılmış camlar ve forward çizgiler başarılı. Kabin bölgesindeki Turkuaz mavisi beyaz-siyah geçişinde kullanılsaydı daha iyi olabilirdi belki. Nitekim arkaya doğru uzanan turkuaz daha iyi duruyor. Kapılar kamufle olmalıydı bence, renk ile ayrılması iyi olmamış.
Turkuaz mavisi takıntısından da kurtulmak lazım. Kırmızı-beyaz ve siyah kombinasyonu denenebilir.
Dis tasarim büyük oranda Siemens Velaro setleri baz alinarak yapilmis. Fotograftaki haliyle özgün oldugunu söylemek zor.
Başlangıçta tasarım hızı 200 km saat olan
Mersin-gaziantep
Bursa-osmaneli hatlarına gerekli ihtiyacı bile bu trenlerle karşılansa yeterlidir.
Söğütlüçeşme bursa işletmesi olursa zaten sadece köseköy- osmaneli arası 250 km hıza uygun olacak(sapanca tünelleri biterse)
Bu hattada 10 adet yerli set iş görür.
İlerli safhada zaten +250 km saate uygun setler yapılır bütün şebekenin ihtiyacı karşılanır
Tasarım giderek iyileşiyor. Şaşı bakış gitmiş odaklanmış keskin görüş gelmiş. Karartılmış camlar ve forward çizgiler başarılı. Kabin bölgesindeki Turkuaz mavisi beyaz-siyah geçişinde kullanılsaydı daha iyi olabilirdi belki. Nitekim arkaya doğru uzanan turkuaz daha iyi duruyor. Kapılar kamufle olmalıydı bence, renk ile ayrılması iyi olmamış.
Turkuaz mavisi takıntısından da kurtulmak lazım. Kırmızı-beyaz ve siyah kombinasyonu denenebilir.
Azami hızın 225 değil 250 km/h olması lazım, o zaman daha iyi olur.
Şık dizaynı.