Katener işine girmeden önce bu iki hattı. Aynı perondan aktarma yapacak şekilde birleştirmek gerekiyor. Peronun bir tarafından inen yolcular peronun diğer yanından diğer tramvaya aktarma yapmalıdır. Bu iş için tek tramvay şeridi yeterlidir.
Galata köprüsünün ağzındaki otomobil alt geçidi artık işlevini yitirdi. Orayı iptal edip bu geçiş rahatlıkla yapılır.
Kabataş-Bağcılar tramvay hattının katener sistemini de yer altına alacak bir proje üzerinde çalışılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam eğer ileride bu iki tramvay hattının birleştirilebilieceği veya en yakın kesişim bölgesi olan sirkeci istasyonunda aktarma yapılacak şekilde düzenleme yapılacağıyla ilgili bir görsel görmüştüm.Umarım hayata geçer.
O zaman büyük ve uzun bir yer altı tüneli ile yaya geçiş bağlantısı düşünülebilir mi? T5 Eminönü durağı ile Sirkeci Gar arası kuş uçuşu 750 metre falan. Yürüyen bantların, modern tuvaletlerin ve kafelerin olduğu bir tünel çok işlevsel olur ve yakışır diye düşünüyorum. Buradaki kafe, market gibi dükkanlardan idame masrafları karşılanabilir.
Katener işine girmeden önce bu iki hattı. Aynı perondan aktarma yapacak şekilde birleştirmek gerekiyor. Peronun bir tarafından inen yolcular peronun diğer yanından diğer tramvaya aktarma yapmalıdır. Bu iş için tek tramvay şeridi yeterlidir.
Galata köprüsünün ağzındaki otomobil alt geçidi artık işlevini yitirdi. Orayı iptal edip bu geçiş rahatlıkla yapılır.
İkiside farklı sistem katanersiz tramvay ve eski tip vagon larla hizmet vericek bir tramvay imkansız gibi geliyor bana
Kabataş-Bağcılar tramvay hattının katener sistemini de yer altına alacak bir proje üzerinde çalışılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam eğer ileride bu iki tramvay hattının birleştirilebilieceği veya en yakın kesişim bölgesi olan sirkeci istasyonunda aktarma yapılacak şekilde düzenleme yapılacağıyla ilgili bir görsel görmüştüm. Umarım hayata geçer.
Maalesef yok, iki farklı sistem.