SON DERECE SAÇMA BİR YATIRIM ORGANİZE SANAYİNİN DÜZ SOKAKLARINA BOL BOL RAY DÖŞEMİŞLER. O FABRİKALARA İŞÇİLER SERVİSLERLE PATRONLAR ARABALARIYLA GİDİYORLAR . TEK MAKUL YER KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ ONU DA DAHA TAMAMLAMADAN AÇILIŞ YAPMIŞLAR. DİĞER TARAFTA MAVİŞEHİR TRAMVAY İSTASYONUNU MAVİŞEHİR İZBANIN YANINA GÖTÜRMEK VARKEN PARALARI YANDAŞLARA İHALE ETMİŞLER. KÜFRETTİĞİMİZ, ÜLKEYİ SOYDU DEDİKLERİMİZDEN NE FARKI VAR. TÜM CADDELER CAHAR DUDAYEV GİBİ GENİŞLİKTE OLMADIKÇA MEVCUT YOLLARA TRAMVAY YAPMAK TRAFİĞİN AĞZINA S..ÇMAKTAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL ZATEN. SON 30-40 YILDA BİNALAR 4-5 KAT YÜKSELDİ SOKAKLAR YOLLAR AYNI KALDI. SEN BİR DE GETİRİP BURAYA TRAMVAY SOKUYORSUN. BİR DE HEDEFTE ÖRNEKKÖY TRAMVAYI VAR ŞİMDİ GİRNE CADDESİNDEN GEÇECEK CANINA OKUYACAKLAR HERYER KİLİT. YA YERALTINDAN YAPACAKSIN BUNLARI YA DA (YOUTUBE SHONAN MONORAY) ASKIDA MONORAY. TABİİ BİRŞEYİ SÖYLEMEK DAHA GEREK İZMİR SON 20 YILDIR MERKEZİ HÜKÜMETTEN BİR KURUŞ PARA ALMIŞMIDIR BU İŞLER İÇİN ?????? (İZBAN ORTAKLIĞI ZATEN O DA ÖNCEDEN YOLUNA GİRMİŞ BİR PROJEYDİ) O YÜZDEN ŞEHRİN PARASINI ÇOK DİKKATLİ HARCAMAK GEREKMEZ Mİ?????
Görüşlerimizi ufak harflerle yazalım.
Çiğli tramvayı çok olaylı raylı sistem hattı olacak 😅
Tramvay hizmete girmeden Organize sanayi girişinde ciddi araç trafiği oluyor.
havai kataner sistemi olması sanayide Tırlar için sorun olabilir.
Birde 2 gidis 2 geliş yolda ortada paylaşımlı (sol şeritte) tramvay durağı var sağ şerit akarken sol şerit durak oluğu için etkileniyor.