Şuan 5 durağı olduğu halde akşam saatlerinde hafif yoğunluk yaşanıyor araç yetersiz olduğu için diyebilirsiniz ama marmaray M1A M7 M11 entegrasyonlari devreye girince nasıl olur bı düşünün araç almakla o yoğunluğu gideremezler geri dönüşü olmayan bi durum söz konusu
Metro İstanbul sitesine göre M9 sefer aralığı şu an 10 dk. (Güncelde de öyle mi bilmiyorum). Bu sefer aralığına göre düşünürseniz elbetteki yoğunluk yaşanacaktır. Kaygınızı anlıyorum ancak sinyalizasyonun gücünü de hafife almayalım diyorum sadece. Elbette, gönül isterdi ki 8'li setlere uygun olarak en başta inşaa edilsin.
Olimpiya, İkitelli, Bağcılar, halkalı : bu bölgelerden geçen bı hattın boş olması zor gibi yoğunluk çok fazla. Kalabalıkta olsa olimpiyattan Ataköy/Şirinevler'e 25-30dk da gitmek güzel bı lüks. Sinyalizasyon ile yoğunluğu minimuma çekilirse süper olur
bu hat istasyonları 4'lü setlere göre yapıldı ve yapılıyor. Bunun ilerde çok büyük bir sıkıntı yaratacağı kesin ayrıca çok yoğun bir bölgeden geçiyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Herhangi bir zorluk yaşanmaz. Olimpiyat istasyonu sonrası hat uzarsa, 8-vagon olarak tasarlanır ve M3A - M3B - M9 işletmesi yapılabilir. İkitelli sanayi ile olimpiyat istasyonları arasının 8-vagon tasarıma sahip olmasının bir avantajı da bu durum.
Açılan her hat hava kirlilğini azaltabilecek yegane çözüm.Hem trenciyim hemde temiz çevre emisyon oranın düşmesi demek.
Şuan 5 durağı olduğu halde akşam saatlerinde hafif yoğunluk yaşanıyor araç yetersiz olduğu için diyebilirsiniz ama marmaray M1A M7 M11 entegrasyonlari devreye girince nasıl olur bı düşünün araç almakla o yoğunluğu gideremezler geri dönüşü olmayan bi durum söz konusu
bu hat istasyonları 4'lü setlere göre yapıldı ve yapılıyor. Bunun ilerde çok büyük bir sıkıntı yaratacağı kesin ayrıca çok yoğun bir bölgeden geçiyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?