2029'a geldiğimizde M4 ve M10 arasında epey bir karmaşık işletme olacak. Şöyle tarif edelim: 1. Kadıköy'den iki ayrı tren kalkacak. Biri Tuzla'ya, biri Sabiha Gökçen Havalimanı'na gidecek. M1'deki A-B kodlaması olur mu, bilemiyorum.
2. Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan iki ayrı tren kalkacak. Biri M4 koduyla Kadıköy'e gidecek, diğeri de M10 koduyla Pendik Gar'a gidecek.
3. Tuzla'dan kalkan tüm trenler de Kadıköy'e gidecek.
M4 ve M10'un tüm aktarma noktaları ise şöyle olacak: ***Kadıköy-Tuzla işletmesi***
İçmeler / Marmaray
Kaynarca / M10
Kozyatağı / M8
Yenisahra / M12
Ünalan / metrobüs, M13
Ayrılıkçeşmesi / Marmaray
Kadıköy / T3, İDO, Turyol, Şehir Hatları
***Kadıköy-SGH işletmesi***
Sabiha Gökçen Havalimanı / M10
Kozyatağı / M8
Yenisahra / M12
Ünalan / metrobüs, M13
Ayrılıkçeşmesi / Marmaray
Kadıköy / T3, İDO, Turyol, Şehir Hatları
***M10 Viaport-Pendik Gar metro hattı (2030'larda)***
Viaport / M5
Sabiha Gökçen Havalimanı / M4
Kaynarca / M4
Pendik Gar / Marmaray