Aslında iki ayrı hat kodu verilse daha anlaşılır olur. Nasıl Haliç Tramvayı'nın Bayrampaşa kolu açıldığında mevcut hatlar T5 ve T7 olarak iki ayrı hat işletilecekse, M1 ve M4'te de hatların farklı numaralandırılmaları, daha iyi ayırt edilebilmeleri açısından daha sağlıklı olabilir.
Ve yakında 2-3 sene içinde belki az daha uzun Darıca-Gebze ve Kadıköy-Tuzla birleşeçek.
Program dahilinde gittiği kesin
Tahminen bu hat 2025'de M10 açıldıktan sonra başlanacak gibi duruyor.
Bu hattın kodu M4B olacak ve Kadıköy - Tuzla olarak sefer verecek.
Henüz bir açıklama yok. Belediye öncelikle Kaynarca ve Pendik YHT istasyonlarını bitirmek ve İETT hatlarını metrolara kısaltmayı planlıyor.