Bence de komple betonarme tünel yapılmaz ama en azından üstü çelik veya cam bir yapıyla kapatılır yoksa yağmurlu havalarda M1A aktarması zulüm olacağından “bir üstünü kapatamadılar” diye tepki çeker.
Kesinlikle, üstü kapatılması gerekiyor. Umarım projede vardır. Burada işler uzun sürecek gibi gözüküyor. Dün görme fırsatım oldu çok yoğun bir çalışma temposu vardı. O bölgenin çevre düzenlemesi nasıl olacak bilmiyorum. Çünkü her yer inşaat alanı ve yürüyen merdivenlerin konumu da bir hayli tuhaf kafamda bazı soru işaretleri de oluştu tekrar görünce.
M3 m1 çıkışı önündeki alanda düzenleme yapılyor ve kepçenin olduğu alanda yeni bir istinat duvarı çalışması var.buradan bakırköy adliyesine pazara ve belediyeye giden bir yaya yolu planlanıyorsa yeni yapılan yürüyen merdivenin bir işlevi olur.
Metrobüs incirli durağı için 1 nolu ömür ve alfemonun arkasındaki 2 nolu çıkışın olduğu yere yeni üst geçit yapılıyor.
böylelikle metrobüs m3. M1a aktarması en kolay hale gelecek. Ayrıca ömür tarafından gelen yayalar m3 alt geçidiyle m1 e yeraltından direk geçiş yapacak adliye ve pazar yönüne geçecekler
Şimdi uydu görüntülerine baktım. Açıkçası bu merdivenlerin işlevini anlayamadım.
Merdiven kabaca kırmızı ile işaretli yerde. Hemen yanında M1'in kendi giriş yapısı var (sarı). D100'ün yanında M3'ün kendi girişi var (mavi). M1 ile M3 arasındaki yürüme yolu da yeşil.
Doğru düzgün bir kesime hizmet edecek gibi görünmüyor.
Söz konusu merdivenlere çok gerek olmasa da merdivenlerin hizasında minibüsler bekliyor ve kalkışını oradan yapıyor. Oradan girişi kolaylaştırmak amaçları olabilir. Tabiki m1 istasyonunun merdivenlerinden inerek yeşil yoldan da m3 e ulaşılabilir fakat bu konudan emin değiliz.
bölgenin m1 üst girişinden çekilmiş halini ben ekleyeyim. soldaki bina (m3) ile sağdaki bina (m1) arasında açılacak olan bağlantı yolu net bir şekilde görünüyor. yürüyen merdivenin amacının üst caddeye rahat erişim olduğunu düşünüyorum
M3 m1a bağlantı son durum
Tünel sonra mı yapılacak ? :D
M3 m1 çıkışı önündeki alanda düzenleme yapılyor ve kepçenin olduğu alanda yeni bir istinat duvarı çalışması var.buradan bakırköy adliyesine pazara ve belediyeye giden bir yaya yolu planlanıyorsa yeni yapılan yürüyen merdivenin bir işlevi olur.
Metrobüs incirli durağı için 1 nolu ömür ve alfemonun arkasındaki 2 nolu çıkışın olduğu yere yeni üst geçit yapılıyor.
böylelikle metrobüs m3. M1a aktarması en kolay hale gelecek. Ayrıca ömür tarafından gelen yayalar m3 alt geçidiyle m1 e yeraltından direk geçiş yapacak adliye ve pazar yönüne geçecekler
Şimdi uydu görüntülerine baktım. Açıkçası bu merdivenlerin işlevini anlayamadım.
Merdiven kabaca kırmızı ile işaretli yerde. Hemen yanında M1'in kendi giriş yapısı var (sarı). D100'ün yanında M3'ün kendi girişi var (mavi). M1 ile M3 arasındaki yürüme yolu da yeşil.
Doğru düzgün bir kesime hizmet edecek gibi görünmüyor.
Umarım buranın üstünü kapatacak bir projeleri vardır. Yoksa hem yolcular ıslanır hem de merdivenler çabuk bozulur.
Burada yürüyen merdivene ihtiyaç varmıydı, M3 çıkışıyla aynı kotta bulunan camlı bölmeye geçiş daha hızlı bir çözüm olmaz mıydı?
bölgenin m1 üst girişinden çekilmiş halini ben ekleyeyim. soldaki bina (m3) ile sağdaki bina (m1) arasında açılacak olan bağlantı yolu net bir şekilde görünüyor. yürüyen merdivenin amacının üst caddeye rahat erişim olduğunu düşünüyorum
İlginç yılın fotosu olmaya aday.Merdivenler tamamda yolcular nasıl girecek.Köstebek gibi kazacaklar mı.?
Şaka