bu hat aslında çok önemli ancak gereken önem bir türlü verilemedi...Halkalı'da Marmaraya ve M11 e entegre oluyor ve en kalabalık ilçeleri birbirine bağlıyor...Bu kadar önemli bir hat nasıl sürüncemede kaldı anlaşılır gibi değil.
Bu hat en azından kısmende olsa Bakanlık-İBB ortaklığıyla yapılmalıydı. Kirazlı-Mimar Sinan arası İBB, Mimar Sinan-Halkalı arası Bakanlık gibi. Esasında ise hattın tamamı Bakanlık-İBB ortaklığıyla yapılmalıydı. Böylesine önemli hattın bu durumda olması kabul edilemez
Böylesine önemli bir hattın bu kadar geri kalması kabul edilebilir değil. Umuyorum bir an evvel başlarlar ve gerekirse bu hattı bakanlık-ibb ortak yapar.
Ben de yapılmasını desteklesem de, belediyenin bütçesi limitli ve sonuna kadar kullanılıyor zaten mevcut inşaatlarla. Sıradaki grupla (M1B uzatması, M7 Batı uzatması, M4 2. Doğu kol uzatması,M13, M20, ve M34 1. etap) bu hat da yapılacaktır.
Kirazlı-Halkalı hattı yeternice önemsenmiyor. Bu hattın çalışmaları hızlanırılmalı hatta Avrupa yakasında İstanbul'un en kalabalık ilçeleri olan Bağcılar-Küçükçekmece ve Esenyurt ilçeleri birbiriyle bağlayabilir bu metro hattı...
bu hat aslında çok önemli ancak gereken önem bir türlü verilemedi...Halkalı'da Marmaraya ve M11 e entegre oluyor ve en kalabalık ilçeleri birbirine bağlıyor...Bu kadar önemli bir hat nasıl sürüncemede kaldı anlaşılır gibi değil.
21 mart da
Böylesine önemli bir hattın bu kadar geri kalması kabul edilebilir değil. Umuyorum bir an evvel başlarlar ve gerekirse bu hattı bakanlık-ibb ortak yapar.
Kirazlı-Halkalı hattı yeternice önemsenmiyor. Bu hattın çalışmaları hızlanırılmalı hatta Avrupa yakasında İstanbul'un en kalabalık ilçeleri olan Bağcılar-Küçükçekmece ve Esenyurt ilçeleri birbiriyle bağlayabilir bu metro hattı...
Merhaba. Henüz belli değil