M6 gibi sırası erkenden gelen bir hat. 2. Etabı bitip m12’ye aktarma vermeye başladığında mantıklı bir yolcu sayısına erişebilir belki. Baktığınızda tek tünelli bu hatların hem yapım süresi düşük oluyor hem de maliyeti. Şehrin birkaç yerine daha yapılabilir diye düşünüyorum.
Çok Paramız vardı bı tane de Çamlıca tepesine metro kuralım dedik biliyorsun bol bol petrol çıkıyor memleketin taşından toprağından(!)😑 Planlı olup çift hatlı şekilde Beykoz'a gitseydi bari bu şekilde minibüs kadar etkisi yok
kesinlikle şu haliyle çok gereksiz bir hat hiçbir anlamı yok aynı bölgeye füniküler yapılması çok daha mantıklı ve güzel olurdu ama bence metronun yeri güzel bölgenin toprak yapısı hakkında bilgim yok o yüzden yapılabilirliğinden emin değilim ama Haydarpaşaya uzatılabilir diye düşünüyorum, anadolu yakasında kuzey-güney hattında sahil boyu uzanan yeni bir metro hattı iyi olabilir.
Tek tünele sahip olduğu için bu sistemi uzatıp kapasitesini arttırmak da pek mümkün değil, zira trenlerin karşı karşıya gelme sıklığı artıyor. 4 istasyonlu yapıyı bu şekilde tuttuğunuzda da müşterisi az olacağından düşük verimlilik ve işletme zararı sürpriz olmayacaktır.
Bu hattın Altunizade ( Altunizade Durağına M5 e aktarması nerden olacak bilmiyorum ama yeraltından olmalı) kısmı Nuhkuyusu üzerinden 5 km uzatılarak Ayrılık Çeşmesine bağlanırsa en azından Üsküdar Kadıköy M5 M4 bağlantısı bu şekilde sağlanabilir. Kazım Karabekir de M12 bağlantısı ile verimliliği artacaktır. Böylece Tek tüp olması bu şekilde avantaja çevrilebilir diye düşünüyorum.
Ülkenin en büyüğü olan Çamlıca Camii'nden geçmesinden ibaret olduğunu düşünüyorum. Zira M13'ün eski güzergahı fizibıl değilken bu hattın inşasının başka bir açıklaması olamaz zannımca.
M6 gibi sırası erkenden gelen bir hat. 2. Etabı bitip m12’ye aktarma vermeye başladığında mantıklı bir yolcu sayısına erişebilir belki. Baktığınızda tek tünelli bu hatların hem yapım süresi düşük oluyor hem de maliyeti. Şehrin birkaç yerine daha yapılabilir diye düşünüyorum.
Çok Paramız vardı bı tane de Çamlıca tepesine metro kuralım dedik biliyorsun bol bol petrol çıkıyor memleketin taşından toprağından(!)😑 Planlı olup çift hatlı şekilde Beykoz'a gitseydi bari bu şekilde minibüs kadar etkisi yok
Tamamen siyasi amaçlar uğruna yapılan bir hat. Çok gereksiz.
kesinlikle şu haliyle çok gereksiz bir hat hiçbir anlamı yok aynı bölgeye füniküler yapılması çok daha mantıklı ve güzel olurdu ama bence metronun yeri güzel bölgenin toprak yapısı hakkında bilgim yok o yüzden yapılabilirliğinden emin değilim ama Haydarpaşaya uzatılabilir diye düşünüyorum, anadolu yakasında kuzey-güney hattında sahil boyu uzanan yeni bir metro hattı iyi olabilir.
Çok gereksiz bir proje bence
Ülkenin en büyüğü olan Çamlıca Camii'nden geçmesinden ibaret olduğunu düşünüyorum. Zira M13'ün eski güzergahı fizibıl değilken bu hattın inşasının başka bir açıklaması olamaz zannımca.