Normal şartlarda pik saatlerde 8'li setler ile çalışması gereken M3 hattı 4'lü setler ile çalışıyor. İş çıkışı saatlerinde zaman zaman gelen trene binemediğimiz oluyor. M11 hattı için Kayaşehir'e kadar yapılacak olan parçalı açılışın yükünü M3 kaldıramayacak gibi duruyor. Acilen araç alımı yapılması artık şart oldu. M9 açıldığında yine M3 hattında kullanılan Alstom araçlar kullanılacak. Bakırköy uzatması da açıldığında M3 hattının döngü süresi uzayacak. 80 araç tek bir hat için ancak yeterli olur. Açıkcası bu işin altından nasıl kalkacaklar merak içerisindeyim. Havalimanı yolcusu bu hatları patlatır.
Normal şartlarda pik saatlerde 8'li setler ile çalışması gereken M3 hattı 4'lü setler ile çalışıyor. İş çıkışı saatlerinde zaman zaman gelen trene binemediğimiz oluyor. M11 hattı için Kayaşehir'e kadar yapılacak olan parçalı açılışın yükünü M3 kaldıramayacak gibi duruyor. Acilen araç alımı yapılması artık şart oldu. M9 açıldığında yine M3 hattında kullanılan Alstom araçlar kullanılacak. Bakırköy uzatması da açıldığında M3 hattının döngü süresi uzayacak. 80 araç tek bir hat için ancak yeterli olur. Açıkcası bu işin altından nasıl kalkacaklar merak içerisindeyim. Havalimanı yolcusu bu hatları patlatır.