Şehitlik istasyonuna kadar gerek istasyon içi gerekse dışında düzenlemeler hemen hemen tamamlanmış ancak kaymakamlık istasyonu gerek içi gerekse dışı tam bir şantiye..😣
Hala çalışanlar,etraf toz toprak,kablo v.s dolu.
Dışıda keza aynı..
Seferler ise yine 15 dk da bir..
Sanırım sinyalizasyon hala çözülememiş..
Metro bir bütün halinde çalışmıyor..
Hala F.altayda inip otobüslere yönelen yolcu sayısı hayli fazla..
(özellikle hat üstündeki yerleşim ler için..
Oraya kadar gelen tren dolu ancak sonrasında nerdeyse boş(!)
Belkide bu yüzden seyrek sefer var(?)
Bunun İBB ce irdelenmesi lazım,dünyanın yatırımı yapıldı ancak F.altay -kaymakamlık arası bir körüklü otobüs kadar yolcu bile yok..😮
Bu arada aynı hatta çalışan otobüslerde bomboş adeta😮
Örnek; Kymakamlık-Üçkuyular otobüsü kullandim;koltukların yarısı bile dolmadı..🙄
Bence ;
-Bir an önce eksikliklerin tamamlanması
-Bir bütün olarak işletmeye geçilmesi,
-F.altayı ;Narlıdere ötesi ve çevresi için olan aktarma yeri yoğunluğunu azaltıp daha ileriye ötelemesi(dolasılya bölgede trafik yoğunluğunun azalması)
-Bilindiği gibi 90 dk ücretsiz aktarma devreye girdi zaten
-Buna istinaden metro istasyonlarından kısa ringler yapılabilinir
-Böylece ciddi yakıt tasarrufu yapılabilinir
Umarım İBB tüm bunları düşünmüş ve planlamış olsun☺️😉
Gözlem;
Şehitlik istasyonuna kadar gerek istasyon içi gerekse dışında düzenlemeler hemen hemen tamamlanmış ancak kaymakamlık istasyonu gerek içi gerekse dışı tam bir şantiye..😣
Hala çalışanlar,etraf toz toprak,kablo v.s dolu.
Dışıda keza aynı..
Seferler ise yine 15 dk da bir..
Sanırım sinyalizasyon hala çözülememiş..
Metro bir bütün halinde çalışmıyor..
Hala F.altayda inip otobüslere yönelen yolcu sayısı hayli fazla..
(özellikle hat üstündeki yerleşim ler için..
Oraya kadar gelen tren dolu ancak sonrasında nerdeyse boş(!)
Belkide bu yüzden seyrek sefer var(?)
Bunun İBB ce irdelenmesi lazım,dünyanın yatırımı yapıldı ancak F.altay -kaymakamlık arası bir körüklü otobüs kadar yolcu bile yok..😮
Bu arada aynı hatta çalışan otobüslerde bomboş adeta😮
Örnek; Kymakamlık-Üçkuyular otobüsü kullandim;koltukların yarısı bile dolmadı..🙄
Bence ;
-Bir an önce eksikliklerin tamamlanması
-Bir bütün olarak işletmeye geçilmesi,
-F.altayı ;Narlıdere ötesi ve çevresi için olan aktarma yeri yoğunluğunu azaltıp daha ileriye ötelemesi(dolasılya bölgede trafik yoğunluğunun azalması)
-Bilindiği gibi 90 dk ücretsiz aktarma devreye girdi zaten
-Buna istinaden metro istasyonlarından kısa ringler yapılabilinir
-Böylece ciddi yakıt tasarrufu yapılabilinir
Umarım İBB tüm bunları düşünmüş ve planlamış olsun☺️😉