Şehitlik istasyonuna kadar gerek istasyon içi gerekse dışında düzenlemeler hemen hemen tamamlanmış ancak kaymakamlık istasyonu gerek içi gerekse dışı tam bir şantiye..😣
Hala çalışanlar,etraf toz toprak,kablo v.s dolu.
Dışıda keza aynı..
Seferler ise yine 15 dk da bir..
Sanırım sinyalizasyon hala çözülememiş..
Metro bir bütün halinde çalışmıyor..
Hala F.altayda inip otobüslere yönelen yolcu sayısı hayli fazla..
(özellikle hat üstündeki yerleşim ler için..
Oraya kadar gelen tren dolu ancak sonrasında nerdeyse boş(!)
Belkide bu yüzden seyrek sefer var(?)
Bunun İBB ce irdelenmesi lazım,dünyanın yatırımı yapıldı ancak F.altay -kaymakamlık arası bir körüklü otobüs kadar yolcu bile yok..😮
Bu arada aynı hatta çalışan otobüslerde bomboş adeta😮
Örnek; Kymakamlık-Üçkuyular otobüsü kullandim;koltukların yarısı bile dolmadı..🙄
Bence ;
-Bir an önce eksikliklerin tamamlanması
-Bir bütün olarak işletmeye geçilmesi,
-F.altayı ;Narlıdere ötesi ve çevresi için olan aktarma yeri yoğunluğunu azaltıp daha ileriye ötelemesi(dolasılya bölgede trafik yoğunluğunun azalması)
-Bilindiği gibi 90 dk ücretsiz aktarma devreye girdi zaten
-Buna istinaden metro istasyonlarından kısa ringler yapılabilinir
-Böylece ciddi yakıt tasarrufu yapılabilinir
Umarım İBB tüm bunları düşünmüş ve planlamış olsun☺️😉
Seferlerin on beş dakikada bir olmasının sebebinin yeteri sayıda metro aracı olmadığı için yapıldığını düşünüyorum, sonuçta kaymakamlık hariç istasyonlar hazır, dokuz eylül üniversite hastanesi istasyonu uzatılan etapta kullanılan en çok kullanılan istasyon, neden diyeceksiniz, yaptığım gözlemlerde çoğu yolcu hastaneye gitmek için 15 dk bile olsa bekliyor, ve deü hastanesinden sonra metro sakinleşiyor, sonuçta otobüsle gitmekten daha mantıklı, fahrettin altay aktarma merkezine giden hastane otobüsleri yeterli olsada zamanları ters.bu arada sanayi-stadyum arası sinyalizasyon çalışmaları yapılmış ama hala yetersiz maalesef.
Yani güzel olucak elbette ama cevre düzenlemesi hala bitmemis , bitince bakalim kalici olacak mi , Istanbuldaki gibi girislerin üstünü saglam , günes isigini asagiya yönlendiren Cam ile kapatsalardi bu basit ve iptidai brandadan daha güzel olucakti (( ne bileyim , kredi notumuz Izmir olarak A++ diye reklam yapiliyor ama sanki Metro yatirimlari en basit ve ucuz sekilde kapatilmaya calisilioyr gibi . Yinede bunada sükür diycez , en azindan yapilan birsey var bari.
Gözlem;
Şehitlik istasyonuna kadar gerek istasyon içi gerekse dışında düzenlemeler hemen hemen tamamlanmış ancak kaymakamlık istasyonu gerek içi gerekse dışı tam bir şantiye..😣
Hala çalışanlar,etraf toz toprak,kablo v.s dolu.
Dışıda keza aynı..
Seferler ise yine 15 dk da bir..
Sanırım sinyalizasyon hala çözülememiş..
Metro bir bütün halinde çalışmıyor..
Hala F.altayda inip otobüslere yönelen yolcu sayısı hayli fazla..
(özellikle hat üstündeki yerleşim ler için..
Oraya kadar gelen tren dolu ancak sonrasında nerdeyse boş(!)
Belkide bu yüzden seyrek sefer var(?)
Bunun İBB ce irdelenmesi lazım,dünyanın yatırımı yapıldı ancak F.altay -kaymakamlık arası bir körüklü otobüs kadar yolcu bile yok..😮
Bu arada aynı hatta çalışan otobüslerde bomboş adeta😮
Örnek; Kymakamlık-Üçkuyular otobüsü kullandim;koltukların yarısı bile dolmadı..🙄
Bence ;
-Bir an önce eksikliklerin tamamlanması
-Bir bütün olarak işletmeye geçilmesi,
-F.altayı ;Narlıdere ötesi ve çevresi için olan aktarma yeri yoğunluğunu azaltıp daha ileriye ötelemesi(dolasılya bölgede trafik yoğunluğunun azalması)
-Bilindiği gibi 90 dk ücretsiz aktarma devreye girdi zaten
-Buna istinaden metro istasyonlarından kısa ringler yapılabilinir
-Böylece ciddi yakıt tasarrufu yapılabilinir
Umarım İBB tüm bunları düşünmüş ve planlamış olsun☺️😉
Yani güzel olucak elbette ama cevre düzenlemesi hala bitmemis , bitince bakalim kalici olacak mi , Istanbuldaki gibi girislerin üstünü saglam , günes isigini asagiya yönlendiren Cam ile kapatsalardi bu basit ve iptidai brandadan daha güzel olucakti (( ne bileyim , kredi notumuz Izmir olarak A++ diye reklam yapiliyor ama sanki Metro yatirimlari en basit ve ucuz sekilde kapatilmaya calisilioyr gibi . Yinede bunada sükür diycez , en azindan yapilan birsey var bari.
bu kare şeklinde metro totemleri ankara'dakilerin mavi versiyonu değil mi ? bilinçli bir tercih mi merak ettim
Tek tek açaçağınıza tek kalemde açsanız daha iyi olurdu.
Gerdirme istasyon girişleri kolay ve hızlı bir çözüm ama bakalım kaç yıl dayanacak.