Kilometresi 60 milyon Euro desek 2 milyar Euroluk bı hat bu😳 ve sadece 200 milyon TL ayrılmış bu yıl için. Kredi yoksa yapılmaz muhtemelen çünkü en az 10-15 yıl sürer. Keşke tramway ya da en kötü lrt yapılıp ucuz bı maliyetle yapılabilirdi.
Aynısını Adapazarı için de dile getirmişler fakat mevcutta çalışan bir hattı ortadan kaldırıp hızlı tren projesi getirip şimdi de hızlı trenin kuzeye gitmesi lazım demek saçma olmuş. Aynı hatta çalışan Ada treni ile YHT arasında hız konusunda Sapanca bölgesine kadar bir fark olmuyor. Sebebi ise hattın kavisli bir yapıda olması sebebiyle ve yoğun işletilmesi nedeniyle kontrol yüksek olmak durumunda kalıyor. Arifyeden Ada treni ve Yht hattına binerseniz gebzeye 5-10 dk gibi bir farkla varırsınız. Bu farkın nedeni ise YHT gelirken Ada treninin bekletilmesinden kaynaklanıyor.
Kilometresi 60 milyon Euro desek 2 milyar Euroluk bı hat bu😳 ve sadece 200 milyon TL ayrılmış bu yıl için. Kredi yoksa yapılmaz muhtemelen çünkü en az 10-15 yıl sürer. Keşke tramway ya da en kötü lrt yapılıp ucuz bı maliyetle yapılabilirdi.
Aynısını Adapazarı için de dile getirmişler fakat mevcutta çalışan bir hattı ortadan kaldırıp hızlı tren projesi getirip şimdi de hızlı trenin kuzeye gitmesi lazım demek saçma olmuş. Aynı hatta çalışan Ada treni ile YHT arasında hız konusunda Sapanca bölgesine kadar bir fark olmuyor. Sebebi ise hattın kavisli bir yapıda olması sebebiyle ve yoğun işletilmesi nedeniyle kontrol yüksek olmak durumunda kalıyor. Arifyeden Ada treni ve Yht hattına binerseniz gebzeye 5-10 dk gibi bir farkla varırsınız. Bu farkın nedeni ise YHT gelirken Ada treninin bekletilmesinden kaynaklanıyor.