MEGA Projeler! MEGA Adımlar! Rönesans Holding ekibimiz, Eğik Askılı Köprü'nün Batı Pilonuna 150 ton ağırlığındaki Strut B montajını tamamladı. Elmas şeklindeki köprü için bir başka önemli dönüm noktası geride kaldı.
SAZ lı ya da saz sız, Solo yada orkestra ile HAKİKATİ EN GÜZEL , EN GÜÇLÜ şekliyle Seslendirmeliyiz... CBAŞKANLIĞI saha Kurullarının EHLİYET-LİYAKAT MAHARET üzerine ve demokratik TÂKAT, kifayet i eksiriyat GÖZETİLEREK değil Ahbap AK BÂB, 61. derece hemşehrilik üzerine İnşa edilmesi HAKSIZLIKTIR. Fakir bir kul, aciz bırakılmış, sesi fikri İŞİTİLMEYEN bir Yurttaş olarak MAHEME i KÜBRADA Bu Hakkı elbette soracağım müsebbiplerinden.. SAVUNMA sahasının nasıl ki KURMAY KARARGAHI var ise Tüm KAMU HİZMET sahalarının bilakis İMAR,İSKÂN ,ÇEVRE, ULAŞIM ve ALTYAPI sahalarının ayrı ayrı MİLLİ DANIŞMA- DENETLEME KURULLARI, SAHA UZLAŞI KURULLARI ve UZMANLIK MAHKEMELERİ olması gerekirdi. Lakin hepimiz biliyoruz ki bu işler HÜKÜMETLERİN rengine bakılmaksızın, Ahbap, AHBÂB, (61 Derece) HEMŞEHRİ; EVLADI I İYÂL yandaşlıkları ile MÜTEAHHİT MUTFAKLARINda pişirilip HALKA ZORLA yedirilmektedir.
Mahkeme-i Kübra'ya atıfta bulunduğunuz için yazıyorum. Normalde bu şekilde yazmıyorum. Mesajınızda ciddi ithamlar var. Eğer söyledikleriniz doğru ise yani işin ehline verilmesi yerine kayırmaca var ise söylenebilecek bir şey yok. Ancak, elinizde kesin kanıt yok ise... doğru değil ise... öncelikle iftira olur... kul hakkı olur... Siz ödersiniz... Daha da ilerisi söylediğiniz fitne olur ve adam öldürmekten daha kötüdür ve Allah'ın lanetini alırsınız ayetle sabit olarak. Gelin siz bu mesajı silin. Zûlm var ise zaten inandığın(m)ız Mahkeme-i Kübra'da haklar teslim edilecek. Ama fitne riske girmemenizi nacizane tavsiye ederim.
Benim bir sorum var, bilgi sahibi olan forumdaşlar aydınlatabilir mi?
Kuzey Marmara Otoyolu'nun 8. Kesimi inşaatında bu güzergah üzerinde köprü inşaa edilmesinin tek sebebi "Kanal İstanbul" projesi midir? Yoksa bu proje olmasa bile viyadük benzeri bir yapıya kesinlikle ihtiyaç var mıydı?
Çünkü "Kanal İstanbul" projesi muhtemelen yapılmayacak ve eğer ekstra köprü yükseltisi, köprü askıları bu durum yüzünden projeye ekleniyorsa kamu kaynakları göz göre göre israf ediliyor.
Kanal Isanbul bugün degil de ileride mutlaka yapilacakri ha 10 sene sonra ha 30 sonra orasini bilemem, vizyon sahibi olan herkes bu gercegi biliyor ama maalesef is siyasallasti..yavas yavas alt ve üst yapilar ornegin Kapikule-halkali YHT Tüneli ve bu köprü...
bugün o civardan geçtim ayak işleri büyük oranda bitmiş gibi görünüyordu.
MEGA Projeler! MEGA Adımlar! Rönesans Holding ekibimiz, Eğik Askılı Köprü'nün Batı Pilonuna 150 ton ağırlığındaki Strut B montajını tamamladı. Elmas şeklindeki köprü için bir başka önemli dönüm noktası geride kaldı.
Kaynak: Ömür YILMAZ (Linkedin)
Kaynak: Yusuf SARICAOĞLU (Linkedin)
buradan geçişte otoyolun ücreti dışında ekstra köprü ücreti ödeyecekmiyiz acaba onu merak ediyorum
SAZ lı ya da saz sız, Solo yada orkestra ile HAKİKATİ EN GÜZEL , EN GÜÇLÜ şekliyle Seslendirmeliyiz... CBAŞKANLIĞI saha Kurullarının EHLİYET-LİYAKAT MAHARET üzerine ve demokratik TÂKAT, kifayet i eksiriyat GÖZETİLEREK değil Ahbap AK BÂB, 61. derece hemşehrilik üzerine İnşa edilmesi HAKSIZLIKTIR. Fakir bir kul, aciz bırakılmış, sesi fikri İŞİTİLMEYEN bir Yurttaş olarak MAHEME i KÜBRADA Bu Hakkı elbette soracağım müsebbiplerinden.. SAVUNMA sahasının nasıl ki KURMAY KARARGAHI var ise Tüm KAMU HİZMET sahalarının bilakis İMAR,İSKÂN ,ÇEVRE, ULAŞIM ve ALTYAPI sahalarının ayrı ayrı MİLLİ DANIŞMA- DENETLEME KURULLARI, SAHA UZLAŞI KURULLARI ve UZMANLIK MAHKEMELERİ olması gerekirdi. Lakin hepimiz biliyoruz ki bu işler HÜKÜMETLERİN rengine bakılmaksızın, Ahbap, AHBÂB, (61 Derece) HEMŞEHRİ; EVLADI I İYÂL yandaşlıkları ile MÜTEAHHİT MUTFAKLARINda pişirilip HALKA ZORLA yedirilmektedir.
Benim bir sorum var, bilgi sahibi olan forumdaşlar aydınlatabilir mi?
Kuzey Marmara Otoyolu'nun 8. Kesimi inşaatında bu güzergah üzerinde köprü inşaa edilmesinin tek sebebi "Kanal İstanbul" projesi midir? Yoksa bu proje olmasa bile viyadük benzeri bir yapıya kesinlikle ihtiyaç var mıydı?
Çünkü "Kanal İstanbul" projesi muhtemelen yapılmayacak ve eğer ekstra köprü yükseltisi, köprü askıları bu durum yüzünden projeye ekleniyorsa kamu kaynakları göz göre göre israf ediliyor.
Paylaşımdan bir kare...