Kuzey Marmara Otoyolu (3. Boğaz Köprüsü Dahil) Projesi Nakkaş-Başakşehir (Bağlantı Yolları Dahil Kesimi) İşi'nde kamulaştırma, proje ve finansman ile ilgili çalışmalar devam etmektedir. Projenin 2027 yılı ilk aylarında tamamlanması hedeflenmekte olup, tamamlanması ile İstanbul'un Bahçeşehir, Kayaşehir, Başakşehir gibi yerleşim alanlarının ulaşım problemlerinin çözülmesine katkı sağlanacaktır.
Başakşehirden Bahçeşehir’e gitmek gerçekten çok zahmetli oluyor. KMO-8 açılırsa bu sorun ortadan kalkacaktır. Olimpiyat yolundaki yoğunluk en azından azalır diye düşünüyorum.
Kuzey Marmara Otoyolu (3. Boğaz Köprüsü Dahil) Projesi Nakkaş-Başakşehir (Bağlantı Yolları Dahil Kesimi) İşi'nde kamulaştırma, proje ve finansman ile ilgili çalışmalar devam etmektedir. Projenin 2027 yılı ilk aylarında tamamlanması hedeflenmekte olup, tamamlanması ile İstanbul'un Bahçeşehir, Kayaşehir, Başakşehir gibi yerleşim alanlarının ulaşım problemlerinin çözülmesine katkı sağlanacaktır.
KUZEY MARMARA OTOYOLU (3.BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHİL) KONTROL BAŞMÜHENDİSLİĞİ
Başakşehirden Bahçeşehir’e gitmek gerçekten çok zahmetli oluyor. KMO-8 açılırsa bu sorun ortadan kalkacaktır. Olimpiyat yolundaki yoğunluk en azından azalır diye düşünüyorum.
Çalışma devam ediyormu
her sabah köprünün dibinden geçiyorum. Hiç bir çalışma yok gibi, haftasonu şantiyeye gidip bakacağım.
Köprünün pilonlarında 48,5 metre yüksekliğe ulaşılmış.
Toplamda 91 bin m3 beton dökümü gerçekleşmiş.
2026 yılında 8.kesimin hizmete açılması hedefleniyor.
Başakşehir – Nakkaş Kuzey Marmara kesimi şantiyesinde incelemelerde bulunduk.
Proje ile;
🛣️ Bahçeşehir, Kayaşehir ve Başakşehir’in ulaşım problemleri çözülecek,
🚧 TEM Otoyolu’nun trafik yükü azaltılıp mevcut trafik rahatlayacak,
🚘 Birçok noktaya direk ulaşım imkanı olacak.
Ulaşım alanındaki her yatırım ve hayata geçen her eser ülkemizin kalkınması, güvenliği ve geleceği için atılmış bir adımdır.
Kaynak: Ulaştırma ve Alt Yapı Bakanı Abdulkadir URALOĞLU Linkedin Sayfası