Doc. Dr Pelin ALPKÖKİN hanım'ın söylemine göre T? Üsküdar Kadıköy Maltepe tramvay hattında tasarım projeleri tamamlanmış olup. Detaylı güzergah haritası ve hattın tanıtımı hakkında örnek görseller yayınlamıştır. Sizleri güzergah haritası ve görseller ile baş başa bırakıyorum.
Kaynağa ulaşmak için; https://www.instagram.com/pelinalpkokin?igsh=MTE1NGhmaHF5ZTkwdQ==
Su Zeytinburnu tramvayını yeraltına alsalar çok memnun olurum
Her yerel seçim döneminde bu tramvay hattı gündeme gelir seçimden sonra rafa kalkar.
M5 acaba Kadıköye uzatılabilir mi.Planma hatası yapılmış resmen.Popüler ilçemiz otobüs rezaletlerini çekmek zorunda mı düşünülmeli.İlk ayağı kim yaptı M5.?
Bu hat tamamlandığında sanırım Üsküdar ve Kadıköy meydanlarında ki Otobüsler büyük ölçüde kaldırılacaktır. Hele Kadıköy minibüs durakları ,ismini zikredince bile burnuma o pis koku geliyor.
Apartmanlar kaldırımların daraltılmasını istemezler ayrıca.Oto galarilericilerde hepsini kast etmesemde mafyatik tipler.Bakalım.
M4 ile Marmaray arasında, güzergah üzerinde, 1 - 2,5 Km'ye kadar mesafeler var. Çok yoğun ve aktif bir nüfus var. Cadde Tramvay'ı kesinlik ile doğru bir karar.
Cadde Tramvay uygulaması hat üzerinde 3 - 7 duraklık seyahat ihtiyaçları ve minibüs uygulamasını kaldırmak için kesin çözüm.
Cadde Tramvaylarının yoğun kullanıldığı hatta "Cadde+Yeraltı" uygulamalarının olduğu bazı şehirler; Stuttgart, Hannover, Milano..
Minibüs yolu denen yol zaten çok dar. Kaldırımlar yetersiz kalıyor. Yaya ve bisiklet öncelikli düşünüp burayı daha da daraltmamak lazım. Dikey hatlara öncelik verilmeli. Ben son derece sıkıntılı buluyorum bu projeyi.
Zaten Marmaray ve M4 gibi iki ana hat varken tam paraleline ve Marmaray'ın dibine böyle bir proje yapmak gerçekten akıl sır erilmeyecek bir şey.
262 Kartal-Şişli videosu var.Bu hat imkansız yapılması çok dar.Trammvay dar yoldan gidemez.
Bu hat mesela neden Pendik'e kadar uzamadı? Minibüs yolu falan filan istenirse yapılırdı. Arazi mi müsade etmedi acaba?
Konuyla ilgili başlık var zaten.Bunlarda ağırlaştırıyor sistemi.