Güzergahta ciddi bir eğim var. Ayrıca Bence Üsküdar Kadıköy arasında işleyen 12A hattı güzergâhı daha verimli olabilir. Haritada yanlış görmediysem Nuhkuyusu caddesinin sonundan geçen Zeynep Kamil ilkokulu önünden geçen bir güzergah mevcut. M5 Bağlarbaşı istasyonu ile Ayrılık Çeşmesi arası 4.5 km. Buranin metro ile bağlanması bölgenin kamulaştırma bedellerine göre daha ekonomik ve verimli olur kanaatindeyim. Aslında M14 hattı Ayrılık Çeşmesi den baslatilsaydi bu sorun ortadan kalkabilir.
Burası minibüs caddesi tramvayının Kadıköy - Üsküdar uzatması. İBB Şehir Haritası’nda da bu hat Üsküdar - Cevizli olarak gözüküyor.
Güzergahta ciddi bir eğim var. Ayrıca Bence Üsküdar Kadıköy arasında işleyen 12A hattı güzergâhı daha verimli olabilir. Haritada yanlış görmediysem Nuhkuyusu caddesinin sonundan geçen Zeynep Kamil ilkokulu önünden geçen bir güzergah mevcut. M5 Bağlarbaşı istasyonu ile Ayrılık Çeşmesi arası 4.5 km. Buranin metro ile bağlanması bölgenin kamulaştırma bedellerine göre daha ekonomik ve verimli olur kanaatindeyim. Aslında M14 hattı Ayrılık Çeşmesi den baslatilsaydi bu sorun ortadan kalkabilir.
Söğütlüçeşme'ye ulaşım olması güzel. Harem hattına göre çok daha verimli olur.
Edit: Üsküdar-Cevizli tramvay hattı olarak geçiyor Openrailwaymap sitesinde. Enteresan.
Dr. Fahri Atabey Caddesi'nde eğim %10 civarında. Bu kadar eğim tramvay hattı için elverişli olur mu?