uzun yıllar başka forumlarda bu gibi projeleri takip etmiş biri olarak şehir içindeki ulaşım konularını çözmeden, terminal gibi çok önemli bir güzergahı yer üstü tramvay hattı olarak inşa ederken, yolcu yoğunluğu çok daha az olan bu uzatmaları oldukça anlamsız ve israf olarak görüyorum. son duraktan yapılan otobüs aktarmasıyla hem çok daha fazla yolcuya hizmet verilebilir hem de gereken yatırım daha acil bölgelere yapılabilir. raylı sistem hatlarını öncelikle Osmangazi, Yıldırım, Nilüfer gibi nüfus yoğunluğu fazla olan ilçelerde tamamlayıp şehir içi ulaşımında otobüs yatırımını ve trafik yoğunluğunu azaltmak varken, çok daha az yolcu kapasitesi olan yerlere düşük kapasiteli çözümleri götürmek gerek. son istasyondan yapılan aktarmalar için istasyonlar tramvay/metrobüs durakları şeklinde projelendirilip hizmete sokulabilir
İş ve okul saatlerinde bütün otobüsler dolu oluyor, bunun çözümü 12mt lik otobüsler veya daha çok sefer sayısı olmalı. Aksi halde her yere metro götürmemiz gerekir ki bu mantıklı bir yatırım değil
uzun yıllar başka forumlarda bu gibi projeleri takip etmiş biri olarak şehir içindeki ulaşım konularını çözmeden, terminal gibi çok önemli bir güzergahı yer üstü tramvay hattı olarak inşa ederken, yolcu yoğunluğu çok daha az olan bu uzatmaları oldukça anlamsız ve israf olarak görüyorum. son duraktan yapılan otobüs aktarmasıyla hem çok daha fazla yolcuya hizmet verilebilir hem de gereken yatırım daha acil bölgelere yapılabilir. raylı sistem hatlarını öncelikle Osmangazi, Yıldırım, Nilüfer gibi nüfus yoğunluğu fazla olan ilçelerde tamamlayıp şehir içi ulaşımında otobüs yatırımını ve trafik yoğunluğunu azaltmak varken, çok daha az yolcu kapasitesi olan yerlere düşük kapasiteli çözümleri götürmek gerek. son istasyondan yapılan aktarmalar için istasyonlar tramvay/metrobüs durakları şeklinde projelendirilip hizmete sokulabilir